Är du en erfaren administratör med en stark känsla för struktur och service? Trivs du i en dynamisk miljö där du får möjlighet att stötta chefer och ledningsgrupper i deras dagliga arbete? Då kan denna roll vara något för dig! Vi söker en självgående och proaktiv Management Coordinator som vill vara en nyckelspelare i vår kunds PD&I-team.
Om tjänsten:
Som Management Coordinator till VP PD&I och ledningsgruppen kommer du att ha en central roll i att säkerställa ett smidigt och effektivt administrativt stöd. Du kommer att hantera kalendrar och mötesplanering, koordinera interna och externa evenemang samt stödja i framtagning av rapporter och presentationsmaterial. En viktig del av rollen är också att hantera informationsflödet via digitala kanaler och vara kontaktperson för kontors- och IT-relaterade frågor.
Exempel på arbetsuppgifter:
Om dig:
Vi söker dig som har en stark administrativ bakgrund och trivs i en roll där du får arbeta strukturerat och lösningsorienterat. Du är flexibel, självgående och har en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Vidare har du en professionell och kommunikativ förmåga samt en hög grad av integritet.
Kvalifikationer:
Kontaktinformation:
Om du stöter på några tekniska problem med ansökningsprocessen, tveka inte att kontakta oss på info@adecco.se
För frågor om uppdraget eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare:
Jemima Hammarström på Jemima.Hammarstrom@adecco.se
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via e-post.