Om tjänsten
I denna roll som Administratör kommer du att stötta säkerhetsskyddsfunktionen med administrativa uppgifter såsom diarieföring, registerhantering, posthantering, leverantörskontakt samt översyn av maillådor och andra allmänna kontorsuppgifter. Arbetet kräver att du kan arbeta självständigt och noggrant. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att en säkerhetsprövning kommer att genomföras.
Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med start 14 april 2025 och beräknas pågå till och med den 30 december 2025. Arbetet sker på myndighetens kontor, distansarbete är inte möjligt.
Krav för tjänsten:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• Goda kunskaper i diarieföring och registerhantering
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.
Om dig
För denna roll söker vi dig som är en noggrann och självgående administratör. Du är strukturerad med erfarenhet och förmåga att hantera flera uppgifter parallellt, så som att bevaka maillådor, sköta posthantering och leverantörskontakter.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2025-04-01
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: anki.arnquist@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!