Om tjänsten
Då det är högt tryck hos vår kund behöver de nu hjälp med stöttning i deras kundtjänst och ordermottagning. Arbetsuppgifter består av att svara kunder på mail, telefon och hanterar ordrar. Du arbetar i Microsoft Dynamics. Teamet består av 10 personer. Du sitter i en mordern och trevlig arbetsmiljö i Markaryd. Arbetstid 07:30-16:30, måndag-fredag.
Arbetsuppgifter:
- Hantera enklare administrativa uppgifter, såsom registrering av ordrar
- Ge professionell service och vägledning kring företagets produkter och tjänster
Uppdraget ska tillsättas omgående i februari och sträcker sig tom april, med möjlighet till förlängning.
Om dig
Vi söker dig som är serviceminded med ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. Vi ser gärna att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en god kundnöjdhet.
Önskade kvalifikationer:
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundtjänst / customer care.
- Van vid att kommunicera över telefon samt mail, med datorsystem som arbetsverktyg.
- Obehindrade kunskaper i svenska och engelska språket, i tal och skrift.
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet!
Om anställning och ansökan
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående enligt överenskommelse. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: lisa.aberg@adecco.se / 0736-84 76 63.
Rekryteringsarbetet sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!