Har du erfarenhet inom kundtjänstarbete och vill nu ta dig an nya spännande uppdrag? Då söker vi dig till framtida uppdrag inom kundtjänst!
Om tjänsten
Detta är en proaktiv annons i syfte att hitta lämpliga kandidater till framtida uppdrag inom kundtjänst runtom i Nordvästra Skåne. Som kundtjänstmedarbetare hos någon av våra kunder kan arbetsuppgifterna variera allt ifrån att hantera inkommande samtal, boka möten, inköp och ekonomisk uppföljning – helt enkelt beroende på vad kunden i fråga eftersöker till det specifika uppdraget.
Krav för tjänsten
- Gymnasieutbildning, gärna kompletterad med eftergymnasial utbildning.
- Minst två års erfarenhet av arbete inom kundservice.
- Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
- Goda IT-kunskaper och intresse för att använda digitala verktyg.
Om dig
Du som söker har gärna tidigare erfarenhet av kundtjänstmedarbetare med ett bra öga för systemhantering. Som person bör du gilla att ge service, vara noggrann i ditt arbete och ha lätt för att lära dig olika system. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Observera att urval och intervjuer sker löpande i proaktivt syfte.
Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Sofia Waax, sofia.waax@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se
Välkommen att skicka in din ansökan!