Varning! Vi har blivit uppmärksammade på meddelanden i sociala medier från personer som utger sig för att vara rekryterare hos Adecco. Dessa personer har inget samröre med Adecco. Blockera eller anmäl gärna dessa konton. Alla lediga tjänster hittar du som vanligt här på vår hemsida.

CONTENT

Kundtjänstmedarbetare till Mer i Helsingborg

Ny
  • Kategori
    Kontor / Administration / HR
  • Typ av anställning
    Konsultuppdrag
  • Stad
    Helsingborg, Skåne Län
  • Omfattning
    Heltid


Kundtjänstmedarbetare till Mer 

Vi letar just nu efter en stjärna inom kundtjänst/kundservice som kan jobba hos vår kund i Helsingborg. I en roll inom kundtjänst erbjuds du varierande och utvecklande arbetsuppgifter som innebär intern- och extern kommunikation där telefon, och system är viktiga arbetsredskap.

Dina arbetsuppgifter kommer innebära:

  • Ta emot och hantera kundärende från start till slut
  • Hantera frågor kring order, leverans och reklamation
  • Intern- och extern kommunikation

Om Dig


För dig faller service naturligt och du trivs att hantera flera ärende parallellt. Du har förmåga att se helheten och att bemöta frågor ur ett större perspektiv för att kommunikativt ge bästa service och leverans till kund. Du är engagerad, uppmärksam och tillmötesgående. Vidare är du en person som gillar att planera och skapa struktur för att prioritera ditt arbete.

  • Är servicemedveten, lösningsorienterad och intresserad att lära dig nya saker
  • Är en god kommunikatör med känsla för detaljer i kundens upplevelse
  • Tar ansvar för dina arbetsuppgifter men kan också samarbeta i grupp
  • Har god data- och systemvana
  • Har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal samt skrift på svenska och engelska.

Kontaktuppgifter


Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via jesper.fransson@adecco.se Har du frågor angående registreringen, vänligen kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Copyright © Adecco Sweden