Om tjänsten
Som receptionist hos Länsförsäkringar Skåne får du en varierad vardag, du är företagets ansikte utåt och hjälper både besökare och medarbetare med diverse göromål. Du kommer även ta hand om telefonväxeln, sköta viss fakturering och ta emot leveranser.
I din roll som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ta emot besökare
- Sköta telefonväxel
- Fakturering
- Ta emot leveranser
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag vid behov via Adecco. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt person.
Om dig
Vi söker dig som är serviceminded och är ute efter en långsiktig behovsanställning. Du arbetar vid behov under terminerna och är tillgänglig att arbeta mer under loven. Vi ser att du har tidigare erfarenhet från kundbemötande och har en naturlig fallenhet för att ge det lilla extra till kunderna. Har du arbetat i reception är detta meriterande.
För att trivas i den här rollen tror vi att du är flexibel och prestigelös i ditt arbetssätt, du har lätt för att hantera olika människor och förstår vikten av att vara en god ambassadör för företaget. Om du även är en person som är utåtriktad och trivs med att arbeta i en social och framträdande roll kommer du att trivas här.
Viktigt för tjänsten är:
- Du är studerande på minst 50% eller har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Du har minst tre terminer kvar på dina studier
- Du har tidigare erfarenhet inom service/kundbemötande
- Du har goda datakunskaper
- Du har mycket goda kunskaper i svenska språket
- Du har goda kunskaper i engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!