Vill du arbeta i en varierad och betydelsefull roll där du får möta människor och bidra till en smidig och välfungerande arbetsvardag? Vi söker en serviceinriktad och flexibel medarbetare som kan hoppa in på timmar vid behov under 2025.
Om tjänsten
I denna roll får du möjligheten att bidra med både service och administrativt stöd. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
- Ta emot och välkomna besökare
- Vara ett stöd för medarbetarna i deras dagliga arbete
- Beställa kontorsmaterial och resor
- Hantera fakturor och andra administrativa uppgifter
Vi söker dig som kan arbeta vid behov och trivs med att ha varierande arbetsuppgifter i en dynamisk miljö. För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha en annan sysselsättning på minst 50%.
Kvalifikationer
- Är serviceinriktad och sätter värde på ett gott bemötande
- Är flexibel och kan rycka in när det behövs
- Har god organisationsförmåga och gillar att ha ordning och reda
- Har viss administrativ erfarenhet, gärna inom fakturahantering eller bokning av resor och material
- Har en annan sysselsättning på minst 50% (studier eller deltidsarbete)
- Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Ansökan
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då urval sker löpande och tillsättning är omgående. Vi ser fram emot att höra från dig!
Kontaktperson
För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Sofia Gillberg på sofia.gillberg@adecco.se.